پیشنهاد تشکیل کمیته‌ بررسی فرآیندهای مرتبط با توسعه خدمات اورژانس اجتماعی در سطح استان تهران

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی معاونین اجتماعی، مسئولین اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران خواستار تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی فرآیندهای مرتبط با توسعه خدمات اورژانس اجتماعی در سطح استان تهران به صورت پایلوت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمود علیگو» مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی معاونین اجتماعی، مسئولین اورژانس اجتماعی و ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی استان تهران، مهمترین توشه ماه رمضان را قوت برای کمک به جامعه هدف و اثربخشی و ارتقای فعالیت‌ها برشمرد و گفت: فعالیت در حوزه اورژانس اجتماعی و امور مرتبط با کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی بسیار سخت ولی امیدآفرین است.

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه مداخله در بحران فعالیتی غیرفوریتی است، افزود: خدمات سیار، حرکتی فوری است که در فرآیند در حال انجام فعلی دچار نوعی جابجایی شده‌اند که باید اصلاح شود.

وی، ادامه داد: از سال گذشته تصمیمی اتخاذ شد که استان تهران در کنار ۳ استان دیگر به هر میزان که مصلحت می‌دانند، برای این مراکز مجوز راه‌اندازی صادر کنند که این روال در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

علیگو خطاب به مدیران اورژانس اجتماعی و معاونین اجتماعی استان تهران، گفت: شما به عنوان ضابطین اجتماعی وظیفه دارید تا فرد آسیب‌دیده را به نقطه و حاشیه امن جامعه انتقال داده و برسانید.

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، افزود: هیچ مکانی برای کودکان، بهتر از محیط خانواده نیست و باید تمام تلاش را برای تحقق این مهم به کار گماریم.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی فرآیندهای مرتبط با توسعه خدمات اورژانس اجتماعی در سطح استان تهران به صورت پایلوت شد.

کد خبر 55067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =